Debat PSC

Escolta això

Tinc el sa costum de no carregar als meus amics amb missatges directes sobre política. Tots coneixen les meves inclinacions polítiques, els meus colors, i en deferència a l’amistat (i perquè no els vull perdre) m’abstinc molt(*) i deixo el meu perfil mitinero per les sobretaules.

Però darrerament m’he sorprès enviant whatsapps a amics dient “Escolta això” enllaçant entrevistes a la ràdio, o esperant que la Laura arribi a casa (si és la primera vegada que passes per aquest bloc sàpigues que sóc el seu marit) i fent-la seure i veure vídeos d’entrevistes…i el protagonista era sempre @miquelicetaicetaradio

http://www.rac1.cat/audioteca/embed/6679183e-d329-326f-9ca9-8d524c5259dc

I ni per un moment us cregueu que té res a veure amb idolatria. No em considero pas un Icetista; de fet hi ha hagut èpoques en què m’he sentit força lluny d’ell (com quan va renunciar a disputar la primera secretaria el 2011). Però des del mateix moment que va assumir la primera secretària (aquí el seu primer discurs) en Miquel ha aconseguit allò que fa molt que no teníem: una veu que articulés ordenadament el nostre discurs. Una figura que en comptes de ser objecte de malicioses paròdies es guanya el respecte dels propers i dels adversaris. Algú que et permet dir: “escolta això, perquè exposa i defensa perfectament els meus posicionaments”. I ara més que mai, necessitem algú amb”gran alçada política”, com deia el Basté, que exposi i defensi el nostre posicionament. I perquè no ens enganyem, allà fora, al carrer que trepitgem, ningú entendria que ara el canviéssim. I en aquest partit nostre, ja n’hem fet masses de coses que no s’entenen.

Per això crec que en @MiquelIceta ha de continuar sent primer secretari.I per això votaré Miquel Iceta. No hi ha ningú millor per liderar el present i preparar el futur.

I amb el meu vot també l’exegiré que impulsi els canvis que proposa, que aposti per un model de lideratge més coral i que exerceixi un diàleg continu amb la militància.

Pd: Com no fer recolzar a algú que planta cara a la Rahola!😉

Pd2: Aquest tuit de l’Alberto Lacasta assenyala el camí

 

Pd3: Els canvis en un partit necessiten el recolzament del primer secretari, però també dels famosos “quadres”

*Reconec que spamejo a les meves amistats amb el contingut del meu bloc.

Deixa un comentari

